Thursday 28 April 2011

fb !!!!


aha, korang tau kan ni logo tok ape ?
untuk apa lagi. untuk :


ni la. FACEBOOK

sebab apa saya nak buat update pasal ni ? sebab saya dah fed up. saya bosan. hidup saya terkongkong. 
even dalam fb sekali pun. 
kenapa ?
 sebab saya tak boleh buat apa apa status tentang sayang saya. hurm. 
sdeyh betul. tak dapat nak tau apa komen yang kawan kawan fb saya nak cakap kan. 
hurm ):
kenapa sayang cakap cam tu ? 
sebab saya friend dengan mak saya, kaka saya, cikgu silat saya, n ahli ahli persatuan saya lah.
kalau saya buat je status tentang sayang saya, huh !
kompom, kena nganjing. 
dengan mak saya bukan kena nganjing. 
tapi kena marah. haha.
bodoh bodoh je kan. hurm
lepas ni, tanak update apa apa status kat fb. FED UP !
haha.
k la. nak ngadu tu je kat blog saya ni.
jumpa next time lagi.
TERIMA KASIH KERANA SUDAH MEMBACA YE. (=

No comments:

Post a Comment