Tuesday 12 July 2011

PLKN


yiiiiiiihhaaaaaaaaaaa !!!!!!!! aku,,,, belum dapat cek lagi. haha. Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. korang da dapat cek PLKN belum ??? korang dapat ? oho,, bagus la kalau dapat. boleh la korang jumpa kawan baru nanti kat sana. hee

aku tak dapat nak tengok lagi. tak tau la aku dapat ke tak. berdebar woo hati. kalau boleh tanak pegy. tapi kalau da dapat,, kena pegi jugak kan. kunk tak silap silap,, ada yang kena saman kunk. oho,, aku tanak kena saman. takot.. blacklist kunk nama aku. haha. ok aku tipu. 

tadi kat sekolah,, mak oii. masing masing. tak habis habis dengan PLKN. ada je terdengar,,

" kau dapat PLKN ? "

" weyh,, kau da cek ? "

" eh eh,, kau da cek PLKN belum? dapat tak ? "

haha. nasib tak ada orang tanya kat aku. kawan kawan aku tau aku belum dapat cek lagi. bhahaha. kesian aku. nak tau jugak aku dapat ke tak kan, em,, tak pe tak pe. sabar jami. nanti kau akan tau jugak kau dapat ke tak. hehe..

eh eh,, bagi korang yang dapat tu,, TAHNIAH k. buat betul betul kat sana. korang la wira MALAYA. hehe. yang tak dapat tu,, jangan sdeyh sdeyh k. korang bukan tak layak. tapi korang tak tersenarai. ok ok. ok la. pening suda. tangan saket. saket sebab kebodohan sendiri. haha. bodohnya kau jami. hee. ok ok. chaooo dulu. salam

No comments:

Post a Comment